КОНСПЕКТИ ЗАНЯТЬ
План проведення тижня англійської мови.
- Оголошення про тиждень англійської мови в ЦРД «Калинка» (дошка об’яв, сайт ЦРД, сайт вчителя англійської мови)
- Оформлення стендів, де батьки і діти могли б знайти інформацію про англомовні країни, цікаві факти про культуру та побут жителів цих країн.
- Консультації для батьків: «Раннє вивчення англійської мови», «Вивчення англійської мови в дошкільному віці»
- Практикум для педагогів з побутового спілкування.
- Тематичні дні:
Понеділок |
The United Kingdom of Great Britain |
1.Бінарне заняття в старшій групі «England. London». 2.Відеоподорож по Лондону. 3.Розмальовки «Пам'ятки Лондона» |
Вівторок |
Canada |
1. Бесіда «Canada is a country of lakes» 2. Фізультурний квест «Winter sports» 3. Презентація «Ніагарський водоспад– одне з чудес світу» |
Середа |
United States of America |
1.Відкрите заняття «United States».(середня група) 2. Гра «Funny cowboys» 3. Розмальовки «Символи Америки» 4.Перегляд мультиків студії Дісней на англійській мові. |
Четвер |
Australia |
1.Відкрите заняття в короткотривалій групі «Kangarooland». 2.Віртуальна екскурсія «Lucky Country» 3. Парад англійських дитячих пісеньок « We like English!!» |
П’ятниця |
|
"Learning English" |
- Проведення режимних моментів на англійській мові: ранкове та вечірнє коло, гімнастика після сну, фізкульт.хвилинки, пальчикові гімнастики.
- Перегляди відкритих занять.
-----------------------------
Конспект відкритого заняття з англійської мови
“ Лісові звірята ”
Програмовий зміст:
Закріпити вивчений лексичний матеріал по темах «Тварини», «Їжа», «Кольори», тренувати правильну вимову англійських звуків.
Розвивати логічне мислення та увагу дошкільнят, слухову пам'ять, увагу, ініціативність.
Виховувати у дітей почуття дбайливого ставлення до природи та тварин зокрема.
Створювати позитивну мотивацію до вивчення англійської мови, намагатися викликати у дошкільнят бажання висловлюватися нею.
Хід заняття
1.Привітання
Вчитель. Good morning!
Діти. Good morning.
Вчитель.“ How are you?’’
2. Вчитель. Дітки,дивіться,яка чудова,різнобарвна у цьому році осінь. Давайте ми сьогодні помандруєм з вами до лісу.( діти під музику йдуть «змійкою», перешиковуються у коло)
3. Восени у лісі дуже хороше.
Артикуляційно дихальна гімнастика:
[ w ] – зірвався сильний вітер у нашому лісі і подув на всіх.
[ r ] – порівняння звуків [ p] українського, і [ r ] англійського.
[ h ] - звірятка прокинулись і почали веселитись [ hi-hi] [ha-ha]
4. А які ж тваринки живуть у лісі?
Повторення вивченого матеріалу:
- animals: hedgehog, bear, hair, fox, squirrel. (карточки Глена Домана)
А як ви думаєте,чим наші тваринки люблять ласувати…
- food: apples, honey, carrot, fish, mushroom. (карточки Глена Домана)
5. Таке все смачненьке, а хто з наших звірят що їсть? Ми ж з вами це добре знаємо…
Складання речення за схемою ( фразовий конструктор )
to eat – їсти
6. Дітки,наші тваринки,крім того,що люблять різну їжу, ще й мають різний окрас.Подивіться,які вони гарні, різнокольорові. Давайте тихенько сядемо за столики, там вас чекає цікаве завдання.
Дидактична гра на розвиток логіки “ Кольорові тваринки ”
( розфарбовуємо частинки розрізних пазлів, називаючи необхідні кольори) групова робота - складаємо картинку.
7. Введення нового матеріалу:
Forest, hollow, hole, lair.
Презентація “ Будиночки звіряток ”.
8.Комп’ютерна гра “ Хто де живе?”
Тренування лексики: It lives in…
Squirrel lives in hollow.
Fox lives in hole.
Bear lives in lair.
9. Вивчаємо віршик: “ Teddy bear ” за допомогою рухливої хвилинки.
Teddy Bear
Look around
Teddy Bear
Touch the ground
Teddy Bear
Switch off the light
Teddy Bear say “ Good night ”
10. Прощання. “ Goodbye ”
=========================================================
About myself
1. Вітання. “ Hello ”; “Good morning”. Пісенька “ Good morning to you”.
2. Артикуляційно- дихальна гімнастика. Звуки [h], [w].
Сьогдні щось прохолодно. Давайте зігріємось - [h];
Та ще й вітер нам подув - [w].
3. Приходять в гості boys and girls – Harry, Marry, Nick, Vic.
Діти вітаються з гостями словом “ Hello ”.
4. Знайомство “ What is your name? – My name is…”
Робота в парах .Діти стають в парах і тренуються у вимові фрази
“ What is your name? – My name is…”
Пісенька - “ What is your name?”
5. “ Who are you? ” – I am a boy;
“Who are you? ” – I am a girl;
6. Game “Who are you? ” ( Рухлива гра).
7. Давайте порахуємо наші пальчики на 1 руці. Рахунок 1- 5.
8. “ How old are you? ” – I am ________.
Пісенька “ How old are you? ”
9. Story about myself. Кожна дитина розповіає про себе за схемою.
- My name is…
- I am a boy /girl
- I am (цифра)
10. Прощання – “ Good-bye”
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
My family
1. Вітання. “Good morning”. Пісенька “ Good morning to you”.
2. Артикуляційно- дихальна гімнастика. Звуки [h], [w].
Сьогдні щось прохолодно. Давайте зігріємось - [h];
Та ще й вітер нам подув - [w].
3. Приходять в гості boys and girls – Harry, Marry, Nick, Vic.
Діти вітаються з гостями словом “ Hello ”.
4. Повторення фрази “ What is your name? – My name is…”
Діти по колу знайомляться з гостями створюючи діалоги.
Пісенька - “ What is your name?”
Робота в парах .Діти стають в парах і тренуються у вимові фрази
“ What is your name? – My name is…”
5. Знайомство з family.
Діти розглядають малюнок сім’ї одного з гостей. Вчитель ставить запитання “ Who is this? ”. Гість-лялька відповідає – “ This is my family ”.
За допомогою розрізних картинок діти доповнюють речення словами mother, father, sister, brother, grandfather, grandmother.
Who is this? - This is a……
6. Вивчення вірша.
Mother, father, sister, brother
Hand in hand with one another.
7. Рахуємо членів сім’ї. 1- 6.
8. Пригадуємо фразу “ How old are you? ” – I am________.
9. Завершення. Малюємо малюнок своєї сім’ї. “ Our family”
10. Прощання – “ Good-bye”
------------------------------------------------
Конспект відкритого заняття з англійської мови
на тему “ Winter holidays ”
для дітей старшого дошкільного віку.
Тема: “ Winter holidays ”.
Мета: навчити дітей вірно висловлюватися за темою заняття; познайомити їх з особливостями святкування зимових свят в англомовних країнах.
Цілі: освітня: навчити дітей вірно вживати лексичну конструкцію “We wish you…”
виховна: виховувати у дітей цікавість до особливостей святкування зимових свят в англомовних країнах.
навчальна: - закріплення вже вивчених: слів snow, snowflake, snowman, round, fat, broomstick, hat;
- вивчення нових слів: holidays, Christmas, New Year, happy, merry;
розвиальна: - розвивати увагу і пам’ять за допомогою аудіювання та піктограмного читан;
Обладнання: магнітофон, демонстраційні карточки, наочний матеріал, магнітна дошка, “чарівний мішечок”, диск з піснями, іграшка сніговик.
Хід заняття
І. Вступ. Привітання.
Teacher: “Good morning children!”
Сhildren: “Good morning”
Приходить в гості до дітей сніговичок.
Teacher: Сhildren до нас сьогодні в гості прийшов чудовий гість. Але він не простий – він із далекої Англії. Давайте з ним привітаємось.
Сhildren: “Good morning”, “ Who are you?”
Snowman: “Hello children! I am a snowman. I’m glad to see you”. Я так довго до вас в гості йшов, через гори й через ліс.
ІІ. Основна частина.
1) Фонетична зарядка.
Snowman: Лісом йшов холодним і густим. Там мене застала сильна хурделиця. А ви знаєте як дме хурделиця?
- вправа на звук [ w ] – губки трубочкою.
А тоді на мене налетіли білі сніжиночки, наче бджілки за нектаром. А згадайте, як жужать бджілки.
- вправа на звук [ ] – язичок закріплений між зубками.
Так поспішав до вас, так поспішав, що через лютий мороз навіть мої ручки змерзли. Требі їх зігріти.
- вправа на звук [ h ] - придиханний.
2) Введення нового матеріалу ( показуємо малюнки ).
Snowman: Дітки, а я вам хочу розповісти про святкування winter holidays у моїй країні. Перше holiday – це День Святого Миколая ( St. Nicolas Day ). Тоді слухняним діткам під подушечки приносить солодощі Миколай, а ось неслухняним – прутики, щоб вони задумалися над своєю нечемністю. Далі у нас чарівне свято - Christmas. В Англії в цей день рідні обмінюються подарунками і святкується Christmas в Англії раніше ніж в Україні. А самим веселим святом є New Year.
Називаючи кожне свято вчитель показує дітям малюнки із зображеннями та вони разом повторюють слова.
3) Практика мовлення.
Snowman: А ще в Англії дуже популярна пісенька “We wish you a Merry Christmas ” – це означає “ми бажаємо вам веселого Різдва. Давайте ми її з вами спробуємо проспівати. Повторюємо за мною.
“We wish you a Merry Christmas ( 3 times)
And Happy New Year
We all know that Santa’s coming ( 3 times)
And soon will be here.”
Звучить пісенька “We wish you a Merry Christmas ”.
4)Закріплення попередньо вивченого матеріалу.
Teacher: Сhildren, як багато цікавого нам розповів наш snowman. А ми йому можемо подякувати розказавши віршика про нього.
Розказуємо віршика “ Little snowman ” за піктограмою і одночасно робимо фізкульт хвилинку.
ІІІ. Закріплення вивченого на занятті лексичного матеріалу.
Snowman: Ой, як цікаво, які ви молодці. А давайте ще зіграємо гру. Ось у мене “чарівний мішечок ”. Для кожного з вас там є картинка з малюнком. Ви на неї подивитися і ми згадаємо з вами слова, які ми сьогодні вчили.
Граємо гру “чарівний мішечок”.
ІY. Прощання.
Snowman: Що ж дітки час мені додому.
Teacher: Та й нам пора завершувати наше заняття. Отож прощаємося “ Good -bye”.
Snowman: “Bye – bye!”
Сhildren: “Good – bye!”